A Teletom Kft. egy új együttműködéssel indítja a tavaszi szezont: a Metricell Ltd. kizárólagos magyarországi partnereiként új eszközökkel segítjük a mobilszolgáltatókat, hogy hatékonyabban monitorozzák szolgáltatásaikat és elégedettebbé tegyék felhasználóikat.
A Metricell szolgáltatásainak segítségével a mobilszolgáltatók pénzt, erőforrást és energiát takaríthatnak meg, ugyanakkor sokkal több adattal rendelkezhetnek szolgáltatásuk minőségéről.
Miben segíthet a szolgáltatóknak a Metricell rendszer?
A Metricell alkalmazások egy hardverekből és szoftverekből álló, integrált szolgáltatáscsomag, amit számtalan módon cége szolgálatába állíthat: telepítheti például kiemelt ügyfeleihez, hogy folyamatosan monitorozza a jel erősségét (és az esetleges hibajelenségeket villámgyorsan elháríthassa), a céges autókba, amik az országban járva felmérhetik a szolgáltatás minőségét, sőt, akár a felhasználók készülékeit is segítségül hívhatja a problémák felderítésében.
A rendszer a mobilszolgáltatás során felmerülő minőségirányítási, biztonsági és ellenőrzési feladatok szinte mindegyikére kínál megoldást. Segít a hálózat tesztelésében, az egyes hibák felkutatásában, a szolgáltatással kapcsolatos problémák körülírásában, a hibabejelentésben és még számtalan más feladatban.
Metricell a hatékonyabb ügyfélszolgálatért
Mobil előfizetőnél bizonyára Önnel is előfordult már, hogy a szolgáltatónál hibát próbált bejelenteni, de csak a telefonos automata végeérhetetlen rendszerében kapcsolgatott ide-oda, reménykedve, hogy végül élő ügyintézőhöz kapcsolják [szándékos túlzás].
Mégis, saját tapasztalatából tudja: ez a telefonos automata rendszer az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy az ügyfélszolgálat minimalizálása mellett fel tudja venni a hibabejelentéseket.
A Metricell a hibabejelentést is forradalmasítja, ezáltal megkönnyítve az ügyfélszolgálat életét és megkímélve a felhasználókat az automata rendszerrel való küzdelemtől is.
Képzelje el, hogy a felhasználó egyetlen gombnyomással elküldi a hibaüzenetet az Ön rendszerének – méghozzá minden szükséges technikai paraméterrel együtt!
A felhasználónak nem kell értenie a mobiltechnológiához, nem kell tudnia megfogalmazni, hogy pontosan mi a problémája: az ügyfélszolgálat azonnal látja a bejövő adatokat a képernyőn.
Apropó, képernyő: az összes bejövő adat, minden mérési eredmény egy integrált platformon látható, ezért pillanatok alatt értelmezhető az amúgy hatalmas mennyiségű információ, amit a Metricell begyűjt és rendszerez.
Bár a Teletom és a Metricell közötti együttműködés még új, de a rendszer már jó ideje működik: a kezdeti eredmények valós, értékelhető javulást eredményeztek – ezért merjük mi is ajánlani a rendszert.
A Metricell összes szolgáltatása közül a Beacon és az Automobile a „belépő” termékek, mert ezek telepíthetőek a leggyorsabban és a legegyszerűbben, akár fix időtartamú trial keretében is. Rövid idő alatt aktiválható, folyamatos üzemű eszközök, amelyek kiválthatják a költséges drive tesztet, ráadásul egyfajta „kapudrogként” üzemelnek: segítenek megismerkedni a rendszer használatával. Akik ezekkel a szolgáltatásokkal megismerkednek, azok általában a Metricell további termékeit is kipróbálják.
Biztosak vagyunk benne, hogy a Teletom és a Metricell együttműködése jobb szolgáltatásokat, hatékonyabb működést és elégedettebb ügyfeleket hoz majd a magyar mobilszolgáltatók életébe!
Kattintson ide és tudjon meg többet a Metricell rendszeréről!
Metricell Ltd, Barclays House, 51 Bishopric, Horsham, West Sussex RH12 1QJ
United Kingdom – +44 (0) 1403 251494
Lóth Tamás
Korábbi cikkek: Lóth Tamás (Minden cikk)
- Újdonság a Teletom weboldalán - 2018.01.01.
- Egy izgalmas projekt – a Gemenci energia konténer - 2017.05.24.
- Megvizsgáltattam – Coface tanúsítvány - 2017.05.14.
- Never lose power again – Sose veszítsd el a … - 2017.05.11.